++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Wednesday, May 5

****tersentak

bngn pg td aq tersentak dgn berita kematian bonda kwan aq yusra yg telah kmbali k rhmatullah,aq hrp yusra dpt tabah mnerima ktntuan ilahi,dgr kate maknye sakit jntung..al-fatihan untuk bondanye..
aq mmg tkut dgn kematian,sekiranye sesuatu spt ini
berlaku pde aq,aq xpsti sama ada aq akn tbahkan dri aq atau x,aq hrp tuhan xpisahkan aq dgn org yg
aq syg melalui kematian,sekiranya itu sudah ditakdirkan,aq berharap biarlah slpas aq dpt mmbhgiakan org yg aq syg,sdeh la ble berckap soal kematian atau perpisahan,erm dlu aq pernah jugak khilangan iaitu kakak aq
yg mnnggl disbkan excdent,mngkin umurnye x pnjg,tp aq sudh khilangn seorang kakak lm hdup aq
ya Allah pnjangkan lah kedua ibu bapa ku,semua yg dekat dgnku..bgla mse yg lebih lame tuk aq bersame dgn mereka semua
"amin"



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

erm ari ni aq cm xstdy pape lg,cane nk jwb paper bm sok
sb excited nk blk so aq cm dh xde smngat nk ngadap nota
apsal la paper bm tu wat ptgggg,org len sumer dh abis n dh bley blk dh,nsb aq lah,uwawawa..
mate aq pnat sgt2,asyk nk terttp jer myb sb
lam exam week ni aq asyik tidor kul 5,6 pg
nk kate kuat stdy xdela sgt yg lbih ngdap lptop
ni jer..huhuhu,aq dah xsnggup nk hdapi exam walaupn esok paper yg terakhir,knape aq jd cmni,huhu..
ya Allah
kuatkn diri ku,kmbalikan semangatku

No comments:

Post a Comment