++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Sunday, October 17

"dirimu dalam ingatan"

 (al-fatihah buat arwah sahabatku)
(arwah sahabatku syarifah norasmira binti syed salihuddin)

Tanggal 10 oct :
hari bhgia syeikh muzaffar syukor dan dr.hazlina tetapi pada tarikh itu juga adalah tarikh kemalangan yang dasyat telah berlaku di Simpang 4 yang mana turut melibatkan sahabatku,
berita mengejut agak lmbat aq ketahui dan aq turut tidak menyangka bahawa kawanku juga berada didalam bus tersebut.aq hanya mampu mendoakan keselamatan beliau,aq terus mengikuti perkembangan nye dari kawan-kawan melalui fb dan msj.apa yang aq dgr sgt sayu,mg masih lagi xsdar dan mg msih lagi koma.Dalam hati aq satu je aq nak mg kuat semangat n buka mata sb ramai yg org mg syg ada kat keliling mg mira.

mira aq nak sgt pg tgk mu,pg pgg tgn mu.bce yassin n bg semangat kat mu tp aq jauh mira,
aq takut nk terkejar-kejar sb tkut mnde lain plok yg akn jd,tp hati aku tetap nk jmper gak mg.tapi apa kan daya aq xtahu nak g ngn nape,nk g ngn sape.mira aq hanya doa  aq berkesempatan dapat jumpe gak ngn mg,aq hanya dapat berdoa agr Allah pnjgkan umur mu.aq tetap mnyokong mu mira.setelah hari-hari berlalu aq tetap mengikuti perkembangan mu dan aq terbace di dalam fb kakak mg yg keadaan mu lebih baik drpada hari sebelum,aq mngucapkan syukur dan berdoa agar mg cepat sedar dan sembuh.


tanggal 14 okt: 

Aq mendapat msj yang mengatakan keadaanmu tenat,atyku xtenang mira,aq rase sedih sgt,aq nak sgt pgg tgnmu saat nie,didalam hati aq xjemu-jemu berdoa dan aq terus membaca yassin agar bacaan yang dapat ku berikan dr jauh dapat memberi semnagat tuk m melawan kesakitan.air mateku menitik lagi untukmu..didalam hati aq,aq xnak mg meninggalkan aku,tngglkan semua org yg syg sgt kat mg.

tanggal 15 oct

sememangnya keadaan yang banyak berlaku menyebabkan aq tidak tenang nk tido,pada jam 12 lebih aq terima msj dari talhan: Msj yang xsanggup aq nak bace,akhirnya mira setelah 5 hari mg pergi gak tnggalkan kami semua tetapi berita ini tidak dapat aq terima dengan serta-merta hanya innalilahiinailaihirajiun yang keluar dr bibir aku,aku xsanggup lagi tuk menahan air mata yang mengalir laju,mira cepat sangat masa berlalu,kita xsempat lagi nk berjumpa untuk kali terakhir dan aq tahu aq xdapat dh nk jmpe mg tuk selamanya.mira aq sdih sgt..wajah mg terbayang dalam kepala aku..suare,senyuman,gelak ketawa masa kita sekolah dulu,aq tahu mira,tuhan lebih sygkan mg dr kami semua cuma aq terkilan sebab xdapat nk jumpa mg buat kali terakhir,xdapat nk berkongsi cerita setelah lama sgt aq x jumpa mg,last aq dapat tgk mg,masa kita wc same2 dlu..aq igt lagi waktu tu:


(mg cerita kat aku yang mg syg sgt kat kucing,smpai suatu hari mg jumpe sekor kucing n mg nk bwk blk ganu,mg bwk kucg tu naik bus n aq igt lagi mg cerita kat aku yg mg peluk kucg tu dalam sweater sb xnk bg kcg tu sejuk,aq xtahan smpai aq gelak tapi aq tahu mg mmg seorg yg penyayang,then mg tnjuk kt aku kucg tu,comel sgt,mmg secomel mg gk ble snyum,pastu aku tnjuk hmster yg aq bela,aq teringat lagi senyuman ngn muke mg mse tu,msih terbayang lagi dalam fikiran aku,mg cakap kat aku lau nak bwk hmster naik bus balut ngn kain2 byk2 tkut sjuk,aq gelak lagi...mg mmg ske wt lawk n wt org ketawe,aku xsngka hari yg last aq dapat tgk muka mg.)


mira mg meninggalkan kami pada hari JUMAAT iaitu hari yang mulia, aku mntak maaf jugak sb aq xdapat balik nk tgk mg d kebumikan sb aq xkuat mira,aq xsetabah nk tgk mg yg x bernyawa,aq xsnggup nk tgk mg kaku tanpa sambut salam aku..mira aq akan selalu doakan mg aman dan ditempat didalam golongan orang yg beriman,aq sentiasa akan sedekahkan al-fatihah untuk mg,aq akn igt mg selalu,kenangan kita hingga akhir hayat xkn aq luperkan,mira perkara pertama yg akn aku buat bila blk nanti aq akn ziarah kubur mg,aq akn bce yassin untuk mg.mungkin ini wktu mg dulu pergi nanti akan tiba gak wktu aku,waktu semua org lain yang msih hidup.aq REDHA dengan pemergianmu walaupun hati ini masih beku hingga tidak dapat menyatakan apa-apa lagi.aq hanya harap keluargamu akan tabah menghadapinya.mira sahabatku
(semoga roh mg tenang dan aman di sana)





ble aq dgr lagu nie,aq sdih sgt sb time aq dgr lagu nie,time n gak aq dpt msj  tntg mg miera
dirimu dlm ingatan,miss n luv u sO much




Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan



No comments:

Post a Comment