++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Sunday, November 7

"sEdih k gUmbire"

pagi tadi mak call,mak cakap"mak dah buat pertukaran adik sek di perak",bila je dgr cmtu aq da xtahu nak ckp pe,xtahu samada berita gumbire k sedih,yg pasti aq berjauhan ngn org tercyg aq,ngn kengkawan..da pndah mmg akn sush nk balik trg lagi dah..xsnggup la plak tapi nk wt camne lau itu kputusan mak,erm gembira ke dapat pndah perak??aq pon tnye diri aq,kat perak ade ape erk,cam terasing je nnti ble pndah,kawan2 xde,nak g jalan pon sush tempat baru....huwa3...nak nagis bleh x tapi yang pasti aq xtahu nak ckp pe nie,dah la sok exam...pale otak aq lak bingung nie...xnak pndah leh x??nak duk trg tapi cian lak mktok duk umah sorg2 lau ade mak leh gak tolong tgk2 kan mktok kat kpg perak walaupun aq belajar kat penang ni je,kire xjauh la dengan perak tapi aq ase mcm xbest jer.


ermmmmmmmm,sO nak wt cane nim...;'(

No comments:

Post a Comment