++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Friday, January 21

grrrrrrr..

macam mane nk hilangkn memori lampau dalam kepale otak kite,aq dah xsnggup lg dah nk igt kmbali
sape boleh bntu aku???...ko ni jntan,apsal la bila aq dah btul2 lupe kat ko,ko dtg balik tnjuk muke ko yg bg aku jahat n buruk sgt,aq jijik la nk tgk..fuck la u jntan..bodoh..arghh aq marah sgt sb aq bencila ka ko..ko saje nk tnjuk kn kbhgiaan ko skrang kan xpe ko berjaya la,eh jntan aku pun bhgia jugak ok skurgnye aq dpt lelaki yg lebih berjuta baik dr ko so cermin dri sket...ske2 aty ko je nk celah2 dlm hdup org..aq hrp ko bahagia la tapi tolong la respect sket feeling aku kan..ee macamne la aku leh kenal dia dulu dhla muke xmalu..mnyesal giler,lau dia xwujud lm hidup aku sblum ni kn bagus..aq nk mkn pil pelupa bg lupe semua tntg ko.....sakit aty btul la!!!!

No comments:

Post a Comment