++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Monday, January 24

hUrmm~~

jam dah mnnjukkan kul 2.31 a.m tp aq still xleh nk tidO,tadi aq ngntuk sgt mmg aq betul2 nk terlelap tapi tgk la pe jd ngn aku disbkan satu je peristiwa kecik yg betul2 mmbuat aku sakit aty,sedih,gelisah..sUmer2 rse ade...hmm nk wat camne mmg dh nasib akula selalu dipersalahkan.ape-ape je dr aku sume xbetul,buat nie salah,buat tu salah..aku dh cube buat yg terbaik,jadi yg terbaik tp serba xkena..kenape la makin hari makin susah nk pertahankan..kat mane silap,dh cube nk selak2 cari silap tp aku still xtahu mane silap..lau betul silap or salah bgtahu la depan-depan jgn la wt cam gini..seksa sgt...aq bgtahu siksa pon bkn nk caye kan,aq dh la de byk mslah nie,org tgk happy,ceria tapi lm aty sape tahu..xsuke la nk tnjuk kat org yg aku ni d lnde msalah kalau boleh depan kngkawan nk riang-riang..ape nak buat dh xleh tidO duk melangut dpn lappy nie tulis blOg..semakin hari smakin byk pengaduan yg aq tulis lm blOg nie,leh wt diari plak..huhu..hmmmmm sedih nyE diperlakukan begini..aq nak duk ngn mak je skrg nie tp xleh..byk tnggjwb kne buat,nk ngadu kt sape,..kawan-kawan time kite sng ade la time sush sape nk ade kan,mane besfren aku??xde..aku cme boleh ngadu ngn mak je tp mak de kt kpg aku disini so nak tepon pagi-pagi bute tkut mngganggu,nk tipon kekasih hati dh kemane tah,xdpt dikesan...sob,sob,sob aku nangis suram2..cian kat aku...padan muke aku..bOoooo

No comments:

Post a Comment