++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Wednesday, January 26

**sEttlE halF prOBLem**

lega,lega,lega akhirnya hari yg sangat menggerun dan menakutkan dh berlalU,aq sgt mengalu-alukan hari dan waktu nie,sb ape sb aku dh lepas 1 presentation dan lakonan tu..alhamdullilah walaupun xsberape baik kmpulan first tapi yg plg pntg kami dh cube buat yg terbaik dan aku jugak berjaya mengawal masalah gelak aku tu..hahaha...tapi kan tapi bile aq tgk balik rakaman aku tu aq mmg xdapat tahan gelak dh...kelakar la plak gaye kami berlakon n dgn puan pengetua yg sgt pasif dan bersopan-santun mnambahkan gelak aku..masalah aku pulak bahasa non-verbal xberapa nak smpai...huhu..tapi pape pon alhamdullilah dh selesai sesuatu yang banyak memberi pengalaman,thanks pada group aku terutama mas byk berkhidmat tuk menjayakan lakonan ini,untuk adik mariam a.k.a puan pengetua sb berjaya jugak bercakap walaupun xdapat mengingati skrip,pape pon team kite mmg pndai cover td....typing error...wahaha....sO katekan TAKNAK pada "ROKOK"

kesimpulannya aq nie mmg x d tkdirkan tuk mnjadi seorang pelakOn ;p


sO dah settle hal nie dh tibe mase nk pk kan psl nk balik esok malam..wah betul ke aq nk balik sok mlm nie,means jumaat dh ade kat trg cm xcaye je sb nk balik kali nie aq tak xcited sgt cOz lebih memikirkan psl lakonan nie tp dh settle semua...amin~~~,insyAllah harap-harap perjalananku dan rakan2 tuk balik ke trg selamat dan selamat sampai ke umah n destinasi masing2...

No comments:

Post a Comment