++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Monday, February 28

sUsah-sUsah

Pgt 202 E,kenapa susah sgt nak memahami subjek nie
sgt susah aku ase dalam subjek2 pendidikan,xsnggup dah
xpandai nk wat cane nie,dh la xtahu pa pun...tolong2...
xde geng pulak nk bincang-bincang,apsal aku boleh tersesat ambik pgt nie sem nie..
nak drOp,boleh x nk drOp..nak ambik ngn mmbe2 sem depan..tolong,tolong
sangat menyesal xdrop awal-awal skrg bru tahu kesusahannya.
sape sudi nk bantu aku,pada yg xambik sbjek nie best la dh xpyh pening2 kepale n pade yg xambik lagi best n harus bersyukur.

mak nak balik,xbuh amik paper nie....satu penyeksaan....pErgh seksa nyer duk ngdap nie nak
buat tapi xjadi lagi sb xpandai...xpandai nak buat cane,ape dktor terang aku xfaham..dh kuliah lam bi,
pastu pulak xde pngalaman lagi nak buat cane nie...
subjek nie paling buat aku tertekan smpai xleh pejam mate(tipu jer)
tapi yang tertekan kan jiwa raga aku tu betul..Oh pgt 202 e...

yA Allah permudahkan lah segala urusanku..bagilah idea nie nk buat skrip pebenda....hElp,Help,Help me,aku hanya perlu sabar,yes that it sabar jela.......god give me strength please...amin ;)



No comments:

Post a Comment