++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Thursday, March 3

midnigHt movies

wawawa nangis lyn movies midnight nie
tOuching bangat sih tgk moviEs 'the client list'..
even this movies ade gak unsur 18 sx tapi
jalan citer dye based on citer sebenar,n ade pngajaran
!
!
!
!
!
citEr nie tentang seorang ibu n isteri yg kesempitan wang
n dye cri wang dgn gunakan care yg salah untuk
memberi kesenangan tuk family dye tapi kerana demi keluarga
seorang wanita sanggup melakukan apa sahaja kan
tapi yg sedihnye sebab suami dye xtahu pkerjaan sbenar 
dye n makin lame pempuan tu jadi seronok n teruskan kerja
yang xelok tu.....lgpun dpt duit masyUk punye walupun
dah melayan 69 org client.hohoho
bukan kate org mat salleh,
org malaysia kite skUNk pun ade gak cm gini
kan(xde kena mngena ngn yg hdup or mati)

!
!
TApi sangat sedih bila terbOngkar pkerjaan dye
sampai husband dye tu dh xleh pndang muke pempuan tu
husband dye nangis n part tu sgt touching
aku xsnggup nak buat suami aku camtu
huwa,huwa,huwa
mintak dijauhkan perkara cmtu dlm hidup aku
demi anak-anak husband n wife terpaksa berkorban
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
 nak tahu lebih lanjut tgk la citer nie 
tp
 !
!
!
!
!
!

PERINGATAN kanak-kanak
18 tahun ke bawah dilarang menOnton..huhuhu

No comments:

Post a Comment