++mOst wElcOmE++

thanks fOr u all;)

~~ sign~~

╔══╗
╚╗╔╝
(¯`v´¯)
╚ . ¸.♥ U
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\
/█\
✿❀✿❀❤
"FAMILIES"
"MOHD HAFIZAN"
"ALL FReNS"

~~fatIhah nazali,ain nadia,mimie melissa~~
H@FIB@h fOrever(",)
♫♫♪♫♫♫♪♫

Tuesday, May 15

It abOut feeling~~

gaduh , berperang,sedih, kecewa, suka n duka sentiasa bersamenya tapi hatiku tetap enggak bisa kehilangannya,,,dia lah segala-gala kawan,kekasih dan suamiku...dia adalah suamiku yang banyak mewarnai kehidupan ku,sentiasa mendengar segala luahan masalah tanpa jemu..terima kasih sayang di atas segalanya...walaupun bergaduh sampai tahap perang dunia ke-3 namun hati ini tidak akan berubah,akan tetap mencintai dan menyayangi dirimu,jauh di mate dekat dihati.


Pernahkah si kekasih atau suami yang membelikan alat solek untuk anda???

bermula dari suamiku yang ingin membeli alat solek untuk isterinya iaitu aku yang comel...kikiki,,mimpi ape suami nak beli sndri ni,,biase kalau nk beli mesti aku ade bersame tp tetap jugak dia yang kena bayar...kikiki,,xtnggu jadi suami time kapel pun mmg duit dia yg kuhabiskan..tngginya pengorbanan seorang lelaki untuk orang yang dia sayang kan,ketepikan kepentingan sendiri untuk memuaskan aty,membahagiakan kesayangannya.

 Yeah orang sentiasa nampak aku gembira,kawan-kawan cakap aku bertuah sebab dapat suami baik ,caring, romentik dan hensem...perlu ke mention hensem kat sini?? bukan nk riak tapi ramai ckp mcm tu,,kalau aku,aku xpuji dia depan2 takut kembang plak....orang nsem kan biasa playboy tapi not him ok !!,aku pun xpernah impi akan dapat suami yang nsem,dah jodoh Allah letakkan di setiap kelebihan mesti ada kekurangannya jugak kan,,,,sebagai pasangan haruslah menerima setiap kekurangan bukan hanya mengagung-agungkan kelebihan sahaja...

Dalam kehidupan ni kadang-kadang bukan semua nya gembira kawan-kawan tapi malas nak tunjuk kesedihan depan orang,,nak sedih sorang-sorang tapi kalau bahagia mmg xdapat nk sorok,senyum sepanjang hari pun xpe...time badmood,byk kerja n time perang2 baru la emosional siket...hehehe, biasalah xtnggu bile dah kawen, kapel pun kadang-kadang ada jugak berperang Cuma bezanya sekarang  kalau berperang xla lame sampai berabad-abad,,trutama lepas dah jadi suami isteri ni,kurang sketlah bergaduh kalau gaduh pun sekejap je then aku igt pesanan dari seorang rakan yang cakap dah jadi isteri kalau gaduh ke ada salah faham kena cepat-cepat mintak maaf sebab syurga kita di bawah tapak kaki suami Begitu besar kan dosa kalau bermasam lama-lama dengan suami,,aku cuba n try harder la skrg ni xnak bg melarat lama-lama even kdg-kdg ego mengatasi segalanya...hehe,,kadang-kadangnya punca dari aku yang manja,,,chewah manja ke....hehehe.

Ape-ape pun aku  bersyukur dengan segala nikmat yang dikurniakan walaupun tidak sama seperti orang lain yang sentiasa dengan kehidupan yang mewah, bagi kami ,kami rela hidup dalam kesederhanaan asalkan tuhan kekalkan hubungan kami hingga ke akhir hayat dan kami tetap bahagia dan gembira dengan cara dan gaya kami sendiri..=)


pic Our first hOneymOon,,dekat je arOund Kuantan...hee~~but happy sangat2...thanks lOve =)

 This is my belOved Husband

 first hOneymOon_Kuantan

Teluk Cempedak_Kuantan

pss: Can't wait for secOnd hOneymoon n myb after Hari Raya puasa ;)

No comments:

Post a Comment